Tror jag är tillbaka

Jag har varit härifrån ett tag och prövat att blogga på aftonbladet. Men nu har jag nog bestämt mig för att komma tillbaka hit.

Det första jag gör här nu när jag är tillbaka är att bjussa på lite musik. The Ark är en grupp som är riktigt bra. Ett par låtar med dem som jag gillar är fört och främst The Worrying Kind, en låt som var med i melodifestivalen för några år sedan. Dom vann ju hela klabbet med den låten. Den andra låten är Superstar från deras senaste album.








Kommentarer
Postat av: Pialotta

Jaså du tyckte inte om den andra bloggen ..

The Ark är riktigt bra, såg dom på Allsången på Skansen nu sist. Superstar, en bra låt som jag la upp på Facebook nu tack vare dig:)

Är du inte med där?

Sommaren har visst kommit nu .. riktigt hett idag.. i morgon blir det stranden minsann.. idag har vi haft lite annat för oss.

Kram o ha de..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0