Motion.....

.....ja det är vad jag behöver. Inte för att jag inte rör på mig alls....för det gör jag. Men det borde vara mer. Det blir mest promenader i nuläget. Dessa promenader är alldeles för korta i min smak....men mina fötter vill inte att dom blir längra. Jag kan väl säga att jag är lite oense med mina fötter, jag vill gå långt men fötterna säger ifrån med värk efter en liten stund. Jag envisas att traska på så länge jag står ut, men till slut så segrar fötterna. Sååå irriterande!!! Men jag ger inte upp. Jag skall vinna över fötterna, så det så.

Borde börja träna i någon annan form också. Vi har ett gym 5-10 minuters gångväg hemifrån. Får undersöka vad dom har för träningsalternativ där. Kanske vore något att försöka komma igång med igen. Det var några år sedan. Tills dess får jag kämpa mot mina fötter med promenader.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Nett

Du tänker på Svenssons kanske ? Jag har ju tränat där och jag kan rekkommendera det stället. Kram

2010-01-04 @ 16:18:07
URL: http://www.metrobloggen.se/nett
Postat av: Maria

Hej Lena

God fortsättning på det nya året.

Tråkigt att fötterna värker för dig hoppas att du hittar någon annan motionsform som passar dig.



Ha det gott, kram Maria

2010-01-05 @ 09:37:37
URL: http://www.mimali.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0