Nu är det nog höst

Det känns allt som höst nu, och det har gjort så några dagar. Temperaturen har sjunkit en aning och nu har det varit nattfrost ett par nätter. Men vädret har varit riktigt hyfsat. Det är skönt såna där fina höstdagar när solen skiner och det är lite kyligt i luften. Det känns friskt på något sätt.

Ännu en bok är utläst. den här gånger är det Fyrvaktaren, Camilla Läckbergs nya bok. Den var verkligen jättebra. Såg även den förasta av Johan Falk-filmern. Gruppen för särskilda insatser heter den. Det var en toppenfilm i mitt tycke. Skall se andra filmen endera dagen.





Idag är det tvättdag. Tänkte hinna med lite städning innan....åtminstone så mycket jag orkar. Senare i eftermiddag skall jag och dottern åka och hälsa på mina kära föräldrar en stund. Det var ett tag sedan jag var där...men å andra sidan pratas vi vid per telefon nästan dagligen. Dom börjar ju bli till åren och man vill gärna hålla koll på att dom mår bra.

Tittar inte så där jättemycket på TV, men ikväll klockan 21 så skall jag i alla fall kika. Då är det säsongsstart av serien Oskyldigt dömd med Mikael Persbrandt i en av huvudrollerna. Såg även första säsongen och tycker att serien är riktigt bra. Så den vill jag inte missa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0