Yes!!!!

Nu är de bästa tre paren kvar till nästa veckas semifinal i Let`s Dance. Tre riktigt bra par. Det kommer att bli grymt spännande de två sista gångerna.

Nästa spännande program att se fram emot är morgondagens final i Melodifrstivalen.  Jag har grymt svårt att säga varken bä eller bu inför det. Flera av låtarna är riktigt bra. Bara att se hur det går.

I går började serien 24 säsong 7 på TV4. Vi hade egentligen tänkt vänta och se den tills den kom på DVD men vi kunde inte hålla oss. Vi kikade på den ändå. Efter att ha sett filmen som släpptes nyligen så var det svårt att motstå att kika på serien. Den började som vanligt grymt bra.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Lets dance har jag inte följt, inte heller melodifestivalen. men däremot har jag tänkt att se själva finalen ikväll. Ullared gick bara bra, det blev en hel del inköp för vår del =) Kram

2009-03-14 @ 16:22:49
URL: http://www.metrobloggen.se/nett
Postat av: Pialotta

Så har 24 börjat.. det missade jag helt såg en film efter Let´s Dance.. jag som sett alla de andra avsnitten..

Till Let´s Dance.. Magnus är ju riktigt bra nu liksom leila så klart som jag tror vinner alltihopa.. men Morgan är skicklig han oxså..

Nu greppar vi snart micken Lena och håller alla tummar för våra favvisar:-) men visst är det svårt.. svårare än svårt att gissa vem det blir.

Kramar

2009-03-14 @ 19:27:49
URL: http://kafferasten.blogg.se/
Postat av: Maria

Finalen i Let's Dance kommer att bli så spännande, jag hejjar på "världens starkaste man" ja :)

Snopet att Marlena vann melodifestivalen igår men låten är bra så det kan hon vara värd.



Kram

2009-03-15 @ 10:36:30
URL: http://www.mimali.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0