söndag kväll

Idag har inte mycket blivit gjort. Jag har mått uruselt...haft fruktansvärd värk, så jag har mest vilat. Då är det bra med en god bok. jag har nyss börjat läsa Historikern av Elizabeth Kostova...en bok som än så länge är vansinnigt bra. Har väl hunnit snart hunnit halvvägs och den är så spännande.

I går kväll kikade vi på en komedi som heter Pineapple Express. Länge undrade jag var alla roligheter i filmen fanns. Var nästan på väg att ge upp hoppet. men den tog sig och de sista 15-20 minuterna var hysteriskt roliga. Hade väl ändå varit önskvärt att hela filmen bjöd på skartt....men man kan inte få allt.

Filmens handling:  En haschrökande dagdrivare blir det enda vittnet till ett mord som begås av en knarkkung  och en korrumperad polis. Med ett pris på sitt huvud, tvingas han nu fly för livet och drar sin förvirrade langare och hans leverantör med sig på ett galet och rykande äventyr.



Jag brukar inte skriva om mode...men nu kan jag inte låta bli. man kan ju inte undgå att se Gina Tricot´s reklam överallt. Just nu ser man den nya moderna Harembyxorna var man än går. Jag kan för mitt liv inte tycka att dom är snygga, och inte ser dom bekväma ut heller. Som jag och dottern konstaterade härom dagen. Det måste väl kännas ungefär som när man går omkring i ett par för små strumpbyxor där grenen hänger nerer vid knävecken.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Haha, ja jag säger detsamma om haremsbyxan, men jag anar att tanken får växa och jag lär säkert gå på reklamen och köpa mig ett par. Men inte nu, för just nu tycker jag att de är fula ;) kram

2009-03-23 @ 23:07:07
URL: http://www.metrobloggen.se/nett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0