Jobbig dag

Det är pest och pina att vara i övergångsåldern....för det är jag absolut. Antingen har man lite mensblödningar....eller så är det rena blodbadet....eller så har man inget på massor med månader. Just nu är det variant blodbad....och till detta menssmärtor som jag inte haft sedan jag var i tonåren. Lägg till detta att hjärtat får spader och slår miljoner extraslag på grund av att kroppen blir stressad....kroppern värker 100 gånger mer än vanligt....det snurrar i huvudet och jag kallsvettas. Låter väl ganska roligt eller hur. Ja just så har jag det just nu. Har faktist bara haft lust att ligga stilla och inte göra något men se det fungerar inte så bra. Man måste ju tyvärr gör avissa saker ändå. Det värsta var att jag var tvungen att knalla iväg till affären och apoteket....och det var nödvändigt. Fick i eländet i alla fall sällskap av gubben. Skyndade mig att uträtta ärendena så fort det bara gick för att komma hem igen. Resten av dagen blev det i alla fall soffläge. Passade på att läsa ut en himla bra bok. Historikern av Elizabeth Kostova. Vad den handlade om och vad jag tyckte kan ni läsa på min hemsida. Länken finns här bredvid.


Kommentarer
Postat av: Pialotta

Usch ja du Lena.. inget vidare det där.. som tur är har jag inga sådana besvär nu.

Ha de gott ändå.. Kram

2009-03-31 @ 15:49:59
URL: http://kafferasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0