Foton

Igår kväll kom jag på att jag hade en hel del foton i min mobiltelefon som jag inte lagt in på datorn. Jag är väl inte världens flitigaste fotograf....men något kort då och då tar jag. Har länge tänkt köpa mig en riktigt bra kamera, men än har det inte blivit av. Har aldrig lagt över foton från den telefonen jag har nu, men med min hjälpsamme makes support fick jag in bilderna i datorn. Hittade då ett foto med båda mina barn på samma bild. Det är inte ofta som jag lyckas fånga bägge på bild samtidigt. Denna bild är tagen förra hösten när vi var med Marias hund på hundutställning här i Borås.



Jag och maken har varit inne i en period då vi kikat på svenska filmer som vi inte sett på ett tag. Först gick vi igenom samtliga Beck -filmer. Nu det senaste har vi kikat på Noll tolerans, Livvakterna och igår kikade vi på Tredje vågen. Måste säga att svenska filmmakare är ganska ok med att göra denna typen av film. Vi gillar dem i alla fall.


Passade på att ta vara på att det var fint väder ute idag också. Vi tog en lagom promenad. Solen kikade fram men det var ändå lite kyligt. Ser verkligen fram emot lite fler promenade nu när våren nalkas. Det blir för lite av den varan under vinterhalvåret.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Fin bild på dina barn =) Kram

2009-03-12 @ 08:13:11
URL: http://www.metrobloggen.se/nett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0