Jag fastnade...

....i en bok alltså.

Efter att jag varit i affären igår så kände jag mig lite sliten. Intog då soffläge och grabbade Jan Mårtenson´s bok Den kinesiska trädgården som jag just börjat på. Där fastnade jag. Oj vad det var svårt att slita sig från den igår kväll. Grabbade den och läste färdigt resten så fort jag vaknat och ätit fukost idag. Så är det förresten alltid när jag läser någon av Jan Mårstenson´s Homan-deckare. Dom är så roande. Har nästan lite dåligt samvete för att jag slöat så....men det skall jag nog inte ha. Jag har ju inga tider att passa och jag behöver absolut koppla av och njuta av sådant som roar mig....och det gör ju verkligen böcker.


Kommentarer
Postat av: Pialotta

Du är en riktig läsare du Lena.. inte jag det minsta.. har ingen ro till det.

Ser du haft besök av de dina och så barnbarnen.. så Matilda är redan 8 år.. tiden springer vidare oc vi med den.. det snurrar på, men alldeles för fort.

Ha de.. Tjingeling

2009-06-08 @ 18:52:06
URL: http://kafferasten.blogg.se/
Postat av: Maria

Att läsa är en riktig lisa, själv läser jag gärna fantasy så att jag kan drömma mig bort regält.



Trevlig sommar, kram Maria

2009-06-13 @ 22:55:36
URL: http://www.mimali.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0