Idag...


....har jag kikat på en av de bästa filmer jag sett på länge. Australia...med Nicole Kidman och Hugh Jackman i huvudrollerna. En enorm film på många sett. Ni kan läsa mer om filmens handling om ni kikar in på min hemsida. Har även sett någrra andra hyfsade filmer den senaste tiden bl.a. Miraklet i st. Anna...som var den bästa krigsfilm jag sett. Man känner sig så nöjd när man får tag i något som man verkligen känner för..


Håller dessutom på att läsa en riktigt bra bok. Diana självbiografin. Boken är inte utläst ännu men än så länge håller den måttet.

i övrigt har det inte hänt några konstigheter i veckan....om man nu inte kan kalla en urinvägsinfektion för något sådant. Jodå det har jag allt åkt på, så just nu går jag på antibiotikabehandling(magens gillar det inte). Blir väl förhoppningsvis bättre snart.

Stefan är den enda av mina ungar som jag träffat i veckan. Han var här och åt igår. Jag följde honom hem efteråt och vi passade på att köpa en glass och äta meddans vi strosade hem i solskenet. Att jag inte träffat Maria beror på att hon varit ute på praktik hela veckan. Hoppa jag ser en liten skymt av henne någon dag i helgen. Har i alla fall hört hennes röst per telefon i veckan. Alltid något :)

Vädret har varit underbart och är fortfarande. Det skall tydligen vara varmt och skönt ett tag till. Idag var det faktiskt första gången i år som jag gick ut utan jacka. Fy sjutton vad skönt. Skall nog försöka fixa ordning på min balkong i helgen så jag kan sitta där och dricka mitt eftermiddagskaffe.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tack, önskar dig en trevlig helg med. Den filmen har jag sett och jag måste säga att den är superbra kram

2009-04-24 @ 19:19:52
URL: http://www.metrobloggen.se/nett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0