Ännu en månad har gått

Ja snart i alla fall. Herrans vad fort dagarna flyger iväg. Sista april i morgon knappt man kan tro det. Det har ju dessutom varit alldeles underbart vårväder med strålande sol och värme. Har försökt att vara ute så mycket som möjligt. Tänkte faktist på att jag känner mig lite piggare när jag promenerar vilket är riktigt positivt. Synd bara att min bråkiga urinvägsinflammation inte vill ge sig. Har fått en kur till med antibiotika, fast nu en annan sort som skall vara mer effektiv. Hoppas den biter på eländet.

Boken som jag nämnde i förra inlägget är utläst. Den var riktigt bra. Den gav en grym inblick i hur en av Storbrittaniens största mediaikoner levde sitt liv. Har skrivit lite om boken på min hemsida. Länken finns som sagt här på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0