Ofärdigt



Vi har en hel del tekniska prylar i vårt hem, såsom datorer, TV, projektor massor med spelkonsoller och diversa andra saker, som förvisso är ganska kul att ha men ibland så känns det som vårt hem bara består av massor med kablar som ringlar sig fram och tillbaka mellan massa appareter. På sina ställen är inte ens kablarna fastsatta snyggt, vilket är aningen störande i mina ögon. Maken tycker inte att jag är riktigt frisk som stör mig på dessa i hans ögon smådetaljer....men se stör mig gör det och helt frisk är jag(i alla fall i det avseendet).





Känner absolut att det är dags att ta tag i allt detta kabelelände och försöka hitta lite smarta smygga lösningar till detta. Kan väl vara för att det börjar bli höst som jag börjar tänka i dessa banor. Jag är definitivt en höstmänniska och det är alltid då jag får energi och inspiration att göra saker och ting. Vi får väl se om jag innan hösten är över lyckats åstadkomma något:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0