Books



Ja att jag är en bokmal har väl de som känt mig många år och de som följt mina bloggar och hemsidor genom året inte kunnat undgå att lägga märke till. Läser mycket och jämt. Mina bokhyllor fylls ständigt på med alldeles för många böcker...inte ens att sätta köpstopp för mig själv hjälper. Hittar ständigt nya ursäkter för att köpa fler. Det innebär ständig hyllbrist och en stor sorg när jag måste rensa ur hyllorna.

Bilderna nedan visar mina hyllor. Jag har två likadana hyllor på olika ställen i bostaden. Den ena är full med de inbundna böcker som jag har kvar i lägenheten och den andra är mer än rågad med pocketböcker. Vi har länge funderat över vad vi skall ha för lösning när det gäller hyllor för att få plats med allt. Vi är inte bara samlare av böcker utan också filmer och musik(till detta finns andra hyllor). Vill gärna ha något enhetligt i vardagsrummet, där allt får plats, alternativt att inte köpa på sig så mycket....fast det senare känns tråkigt:)))



 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0