Examen

Ja nu har min kära dotter tagit examen efter att i 3 1/2 år studerat pedagogik. Jag är jättestolt över henne. Hon har kämpat så hårt och det har gått så bra. Vi var med henne på sermonin i förmiddags. En högtidlig stund för de nybakade lärarna. Lilla Matilda skötte fotograferingen. Hon tog flera kort på sin kära mamma under sermonins gång. Nu väntar bara att fira henne också, men det blir tilsammans med släkten i morgon.

Jag har bara tagit det lugnt under resten av dagen. Har surfat runt på nätet, läst och kikat på TV....då främst Let´s Dance. Det var ju andra programmet i serien idag. Jag tycker att de flesta dansare redan är så himla duktia. Det är svårt att utse en favorit riktigt ännu, men skulle jag välja några par så blir det i så fall Agneta Sjödin och Tobias Karlsson eller Claudia Galli och Tobias Wallin. Båda dessa par har gjort riktigt bra ifrån sig hittills. Men jag måste säga att jag även är imponerad av Gudrun Schyman. Sin ålder till trots så dansar hon riktigt bra. Ja idag var det lite mer allvar. Första paret att lämna programmet utsågs idag. Tråkigt att någon måste lämna, men sådana är spelreglerna. De som då fick lämna blev Viktoria Sandell Svensson och Anders Jacobsson. Var det ett riktigt val???? Jo det tycker jag nog. Även om även hon var duktig så var hon ändå bland de sämsta. Ser fram emot kommande fredagar, för det är ett underbart roligt program att kika på.

Nu är jag trött och sliten och det är hög tid att sova.

Natti natti alla läsare.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad härligt att hon är klar nu :) Tror jag det att du är stolt över henne. Kram

2010-01-16 @ 16:44:47
URL: http://www.metrobloggen.se/nett
Postat av: Cornelia

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 10:28:48
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0