Avgjort



Ja igår avgjordes alltså årets Let´s Dance. Det blev 145 kilo tunga världens starkaste man Magnus Samuelsson och hans Annika som avgick med segern. Välförtjänt. Han har utvecklats enormt sedan program 1. Men Laila Bagge var grymt bra hon också. Hennes och Tobias shownummer var så grymt bra så jag fick rysningar. Helt perfekt. Ja nu kommer det allt kännas tomt på fredagkvällarna. Undrar vad man skall kika på då? Talang 2009 börja visst....men det är väl inte jag så där jätteintresserad av.  Ja vi får väl se....kanske kikar på det i brist på annat.

Tog mig ut en stund idag. Var ändå tvungen att gå och handla. Idag var det lite skönare än de senaste dagarna. Det blåste inte alls så kallt. Hoppas det står sig. Men det vet man aldrig den här tiden på året. Vädret kan svänga kraftigt från dag till dag.

Jag brukar i vanliga fall ägna lite tid åt att spela World of Warcraft...ja maken lurade ju mig att testa det spelet för något år sedan. Det är riktigt kul. Orkar inte sitta så himla länge framför datorn när jag har ont så jag har försummat mina karaktärer där nu det senaste. Får väl ta och vårda dem någon dag :) Inte för att jag tror att dom saknat mig.

Nu är det nog antingen soffläge för att fortsätta med min jättebra bok....eller så kikar jag nog på en film....är absolut inget på TV som jag är intresserad av ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0